I have a dream

I have a dream
I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed: "We hold these truths to be self-evident: that all men are created equal." I have a dream that my four children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character.——Martin Luther King

DBP

Saturday 5 November 2011

sokonglah barangan buatan Malaysia






Kita sebagai rakyat Malaysia haruslah bersatu - padu dan bekerjasama bagi mengekalkan kemerdekaan di negara kita ini. Kita juga harus mengekalkan semangat patriotik kita bagi mengekalkan perpaduan di antara semua kaum yang terdapat di Malaysia.

Sebagai rakyat Malaysia yang sayang akan negara sendiri, kita mestilah berjuang dan bersama - sama menjaga dan mempertahankan negara kita daripada dijajah oleh negara - negara yang lain.

Dan kepada semua warganegara Malaysia, kita sepatutnya menyokong barangan buatan Malaysia demi untuk memajukan Malaysia pada masa akan datang.

Jadi bermula dari sekarang belilah dan sokonglah barangan buatan Malaysia. Barang kita pun ada kualiti juga . Belilah demi masa depan yang cemerlang.
Sama - samalah kita bersama mengekalkan perpaduan antara kaum dan kemerdekaan di negara kita ini.

No comments:

Post a Comment